reklama

Pracovníčky na vlakovej stanici v Bratislave neovládajú predpisy!!!

Všetko sa to začalo v podstate idilicky. V jedno pekné nedeľné popoludnie sme si s manželkou povedali, že pre jej mamu kúpime lístok pomocou internetu. Podarilo sa. Tak sme sa rozhodli informovať sa o takejto možnosti aj pre manželku a naše tri dcérky. Na infolinke nám bolo povedané, že to zatiaľ nejde, tak sme sa vybrali na stanicu. A tam to všetko začalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Predtým, ako sme odišli na stanicu zakúpiť si lístky manželka zatelefonovala na infolinku slovenských dráh a opýtala sa na to aké lístky je potrebné si zakúpiť pre jednu dospelú osobu a tri deti 3,5 a 12 ročné. Bolo nám povedané že je potrebné mať jeden celý, jeden polovičný pre manželku a najstaršiu dcérku a pre naše dva krpce stačia miestenky. Vyzbrojení touto informáciou sme sa postavili k okienku a odverklikovali požiadavku. Na naše veľké prekvapenie nám pracovníčka za pomaly nepriestrelným sklom zašvitorila, že to nie je možné a bohorovne nás presviedčala ( a na istý čas aj presvedčila ) že polovičný lístok potrebuje aj 5-ročná dcérka. Zaplatili sme, no nejako sa nám to po ceste domov nezdalo ( súc poučení minulosťou, kedy sme pomaly pri každej ceste z Bratislavy do Košíc platili iné cestovné ), a tak sme zavolali ešte raz na infolinku. Tam nám znova povedali, že naše päťročné dieťa jednoznačne žiaden polovičný lístok nepotrebuje. Rozdiel medzi týmito tvrdeniami činil 408 korún. A tak sme sa znova vytrepali na Hlavnú stanicu. Tam sme si všimli nervózne pobehujúcu prepážkovú pracovníčku, ktorá hneď ako nás zbadala začala s porozumením pokyvkávať hlavou. V tom čase už asi šípila, že urobila kix. Celé to vyvrcholilo až konverzáciou, pri ktorej sme sa dozvedeli okrem iného, že predpis, ktorý má ona to nedovoľuje. Aj keď sme jej chceli dať náš telefón, nech si zatelefonuje na infolinku, zjavne nebola ochota to riešiť. Tak sme použili zaklínadlo: "zavolajte nám vedúcu smeny". Odpoveď ma naozaj dostala do kolien. S vedúcou hovoriť nemôžme. Nebudem tu opisovať argumentačnú fázu z našej strany, no napokon sme s vedúcou hovorili a spísali pomerne korenistú sťažnosť. A bolo... Domov sme prišli o štyristoosem korún bohatší a mysleli sme si že už nás nič nemôže stretnúť. Omyl. Svokra sa rozhodla ostať ešte dva dni a tak sme sa znova na infolinke informovali o možnosti stornovania cez internet zakúpeného lístka na IC. Znova nám veľmi fundovane a musím povedať že aj promptne a logicky oznámili, že to samozrejme JE možné a že storno bude 10%. Ok. Tak hajde na stanicu, k okienku. S dôverou sme začali vybavovať storno, no na naše veľké prekvapenie nám ( už iná ) pracovníčka bez toho aby sme jej mohli oznámiť celý postup ( rozumejte postup čo má urobiť !!! ) pomerne odmerane oznámila že to nejde. Tak a toto už bolo dosť aj na moju, inak pokojnú povahu. Veľmi dôrazne som ju upozornil, že nepozná predpis a že táto informácia je dvakrát odkonzultovaná s infolinkou. Ich vlastnou infolinku. Po skončení môjho monológu, ktorý si podľa mňa ani celý nevypočula som jej oznámil že chcem rozprávať s vedúcou smeny. Odpoveď? Nie, nemôžte s ňou rozprávať. Znova Vás ušetrím konverzácie po ktorej sa zrazu dalo rozprávať s vedúcou smeny. Samozrejme rezultát bol úplne rovnaký. Klient, teda my, sme mali pravdu a presne sme vedeli čo bolo potrebné urobiť, aby k stornovaniu došlo. Resumé: nikdy sa nenechajte odbiť na našej drahej železnici, že niečo nejde, využívajte ich infolinku - sú fakt dobrí a vždy si nechajte pri takomto probléme zavolať vedúci smeny. Funguje to. Len je smutné, že klient vie viac ako pracovník a že tieto zamestnankyne si nevedia preštudovať ani tých zopár predpisov, aby tým zabezpečili servis pre klienta. Veď načo aj, monopol im to dovoľuje. 

Maroš Stanislav

Maroš Stanislav

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Relationship manager zahraničnej spoločnosti Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu